Project Description

TARINAN MAHTI

Jos haluat saada asiakkaat kiinnostumaan, ostamaan ja sitoutumaan: KERRO TARINA!

Hyvä tarina puhuttelee ja herättää tunteita. Se on myös kiistaton myyntivaltti. Mitä parempi tarina, sitä parempi tulos. Yrityksen tarinan tehtävänä on tuoda yritystä palveluineen ja tuotteineen lähemmäs ihmistä.

Yrityksen arvot, visio ja periaatteet luovat pohjan sille, mitä yritys haluaa viestiä ulospäin; minkälainen se haluaa olla. Viestin tulee olla inhimillinen ja samaistuttava, ei liian abstrakti. Hyvällä tarinalla erotutaan kilpailijoista ja jäädään positiivisella tavalla ihmisten mieleen.

Hyvä yritystarina ei kerro vain mitä yritys tekee tai minä vuonna se on perustettu. Se kertoo miksi, miten ja kenelle yritys tekee ja on olemassa. Tarinalla luodaan elämyksellisyyttä ja tehdään yrityksestä kiinnostava.

Voisimmeko me olla avuksi yritystarinanne kiteyttämisessä?

TUNNE.

“Think outside the box, collapse the box, and take a fucking sharp knife to it.”

BANKSY
MUUTAMIA YHTEISTYÖKUMPPANEITAMME